Įjungti kitą veikėją
Vardas:
Slaptažodis:

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him.

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
The stories are real - the monsters are here
REPUTATIONS :

TTS #9
The stories are real -
the monsters are here

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty
I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 16:21

:109:  :109:  :109:
VIENAS IŠ APOKALIPSĖS RAITELIŲ, KITAIP ŽINOMAS KAIP MIRTIS • GYVENA SAU PATOGIAI ĮSITAISĘS GERAŠIRDŽIO DAKTARIUKO KŪNE, KURIS KARTS NUO KARTO PASISPARDO IR PARODO SAVO GERĄSIAS SAVYBES • SARKASTIŠKAS, EGOISTAS, TAČIAU SUKALBAMAS JEI GAUNA TENKINANTĮ PASIŪLYMĄ • VIS DĖL TO - SAVO ŽODŽIO GRIEŽTAI LAIKOSI • MĄSINIŲ SKERDYNIŲ DAŽNIAUSIAI NERENGIA, NA... NEBENT BAISIAI PRASTOS NUOTAIKOS PASITAIKO.
:109:  :109:  :109:
REIKALINGI:
Mergina (žmogus ar šiaip kas iš silpnesnių būtybių),
kuri gyveno laimingą gyvenimą kartu su Hader kol šio
kūno dar nebuvo užėmęs apokalipsės raitelis.

• Šiaip priešai/kažkas tokio, su kuriais būtų įmanoma
suregzti vieną ar kitą sandorį dėl gyvybės ar mirties ir panašiai.

Last edited by Azrael Julius Hader on 2016-12-09, 22:17; edited 2 times in total
Back to top Go down
Chelsea Maia Dean
Guess who needs to be tied up and eaten out until she cries...
NAME :
Indrė

REPUTATIONS :

CLAIM :
Alexandra Daddario

Chelsea Maia Dean

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty
I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 16:31

gal draugo demono reikia? :076: :028:
Back to top Go down
REPUTATIONS :

TTS #9
The stories are real -
the monsters are here

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 16:34

Aš nieko prieš, galim ką nors galvot :092:
Back to top Go down
Chelsea Maia Dean
NAME :
Indrė

REPUTATIONS :

CLAIM :
Alexandra Daddario

Chelsea Maia Dean

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 17:03

Demonas demoną supranta, ar kaip ten sakoma... Jiedu susipažino itin seniai, prieš maždaug penkis šimtus metų vienoje iš menkų kelio travernų. Prisigėrė, kiek nei vienas žmogus neįstengtų ir kalbėjo ne itin žmogiškomis temomis. Buvo gera, kai galėjai nuo širdies padiskutuoti apie žmonėms nepažįstamą pusę, vienas kito patarimų bei patirties išklausyti. Lucas ir Azrael dar iki šiai dienai palaiko labai šiltus santykius, tikriausiai yra vieninteliai vienas kitam tikri draugai, kurių dar ne vieną šimtmetį į nieką neiškeistų.
Jei tinka, tuomet būsi dėdė Azraelis mano vaikams bei iš tiesų svarbus šeimos draugas, daugiau veiksmo bus ir pan. :065: :065:
Back to top Go down
REPUTATIONS :

TTS #9
The stories are real -
the monsters are here

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 17:06

U, dėdė :092:
Viskas tinka man.
Imam :058:
Back to top Go down
Chelsea Maia Dean
NAME :
Indrė

REPUTATIONS :

CLAIM :
Alexandra Daddario

Chelsea Maia Dean

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 17:08

Galim paprikolint iš krikščioniškos religijos ir vpš tave krikšto tėčiu padaryt. :092: :092: :057:
Back to top Go down
REPUTATIONS :

TTS #9
The stories are real -
the monsters are here

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 17:12

Ką čia jau prikolinsi, visi jie vienaip ar kitaip su krikščionybe susiję :092: :092: :092:
Galim ir daryt ir krikšto tėvu, saldainių vaikams atneš :092: :092: :092:
Back to top Go down
Chelsea Maia Dean
NAME :
Indrė

REPUTATIONS :

CLAIM :
Alexandra Daddario

Chelsea Maia Dean

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 17:14

super, esi labai laukiamas mūsų namuose. :071: :068: :068:
Back to top Go down
REPUTATIONS :

TTS #9
The stories are real -
the monsters are here

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 17:15

Saldainiai visas duris atrakina :092:
Malonu :058: :058: :058:
Back to top Go down
Anonymous

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 17:16

Kad jau krikšto tėvelis, tai reikia įsipaišyti ^^ sutarsim gerai ar nelabai? :071:
Back to top Go down
REPUTATIONS :

TTS #9
The stories are real -
the monsters are here

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 17:18

Kaip labiau pačiai norisi :022:
Back to top Go down
Anonymous

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 17:19

Gal visai norėtųsi sutarti, nes visgi... saldainiai :071: :023:
Back to top Go down
REPUTATIONS :

TTS #9
The stories are real -
the monsters are here

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 17:23

Sakau, jie viską ė gerąją pusę suka :022:
Okey tada, sutariam gerai, turi kokių minčių dėl statuso ar taip ir paliksim? :023:
Back to top Go down
Anonymous

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 17:46

Parašysiu statusiuką kiek vėliau, kai turėsiu laiko ^•^
Back to top Go down
REPUTATIONS :

TTS #9
The stories are real -
the monsters are here

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 17:54

Okey :)
Back to top Go down
Anonymous

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 18:18

Kaip sutarsim? :>
Back to top Go down
REPUTATIONS :

TTS #9
The stories are real -
the monsters are here

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 18:32

O kaip pageidauji? :3
Back to top Go down
Anonymous

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 18:34

Na, Aria tokia įdomi persona, bet gal labiau norėčiau gerai sutart. Turi kokių nors idėjų statusui? ^-^
Back to top Go down
Anonymous

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 18:41

Šiek tiek pamąsčiau, kad jų charakteriai kai kur visai sutampa, tai gal tebūnie jie tokie draugeliai, kurie kartu galėtų laisvai, kad ir banką apiplėšt? Maždaug tokie jų santykiai galėtų būti :071:

Last edited by Aria Magdalena Crimson on 2016-12-08, 18:50; edited 1 time in total
Back to top Go down
Anonymous

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him. Empty2016-12-08, 18:48

Labas labas dėde :D draugausim?
Back to top Go down
Sponsored content

Back to top Go down

I would wish you gods speed but I don’t want you to waste time looking for him.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next